Dlaczego GaleriaJubilerska.pl?

Jesteśmy firmą działającą od 2000 r. W tym czasie zdążyliśmy dobrze poznać potrzeby naszych klientów dzięki czemu oferowana przez nas biżuteria trafia we wszystkie gusta.
Śledzimy światowe trendy, które inspirują nas w projektowaniu biżuterii. Nie zapominamy także o klasycznych, zawsze modnych i nieśmiertelnych wzorach.

Kupując u nas, masz gwarancję najwyższej jakości stopów złota i srebra. Dbamy, by kamienie były najlepszych dostępnych czystości. Wszystko po to, byś nabrał do nas zaufania, gdyż najbardziej cieszy nas powracający klient.

Firma nasza jest zarejestrowana w Urzędzie Probierczym pod nr: 12579.

 

I. ZAKUPY

1. W jaki sposób oraz kiedy można się z Wami skontaktować?

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00 oraz w sobotę w godz. 9:00 – 13:00 za pośrednictwem następujących kanałów wsparcia:

(+48) 33 300 10 20
phone(+48) 698 711 111
[email protected]

 

2. Jak złożyć zamówienie na stronie internetowej?

W przypadku Sklepu Internetowego na procedurę zamówienia składa się w szczególności:
- wybór zamówionego Towaru
- oznaczenie adresu dostawy
- wybór sposobu potwierdzenia transakcji (faktura, paragon fiskalny)
- wybór formy płatności
- zaakceptowanie niniejszego Regulaminu
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
- kliknięcie w przycisk w Sklepie Internetowym "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" lub o równoznacznej treści
Zamówienie składa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia i podanie niezbędnych danych w celu prawidłowego wykonania zamówienia (imię, nazwisko, adres, adres e-mailowy, itp.) lub zalogowanie się na osobiste Konto Klienta.
Zamówienie może zostać zmienione lub wycofane do chwili dokonania płatności przez Klienta. W takim przypadku umowa uznana zostanie za niezawartą.
Każde zamówienie musi zostać potwierdzone przez Klienta poprzez kliknięcie w odnośnik (link) otrzymany na wskazany w zamówieniu adres e-mail.
W przypadku braku potwierdzenia złożonego zamówienia, Galeria Jubilerska skontaktuje się z Klientem w celu weryfikacji danych.

 

3. Czy zakupy na stronie Galerii Jubilerskiej są bezpieczne?

Prywatność naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań by zakupy w naszym sklepie były maksymalnie bezpieczne zarówno dla naszych Klientów jak również dla nas. Stosujemy najlepsze rozwiązania informatyczne oraz korzystamy z profesjonalnych firm hostingowych by chronić dane naszych Klientów.

 

4. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Każde zamówienie poza zamówieniami specjalnymi można realizować telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00 oraz w sobotę w godz. 9:00 – 13:00.

(+48) 33 300 10 20
phone(+48) 698 711 111

 

5. Czy podane ceny są cenami brutto?

Wszystkie ceny są cenami brutto. Do ceny Towaru należy doliczyć koszt przesyłki zgodnie z cennikiem znajdującym w zakładce koszty dostawy. Cena Towaru w Sklepie Internetowym może ulegać zmianom. Dla Klienta wiążąca jest cena z chwili złożenia zamówienia.

 

6. Jak pakowany jest produkt?

Każdy produkt jest starannie i dokładnie pakowany przed wysyłką. Otrzymają Państwo opakowanie stosowne do rodzaju zakupionej biżuterii oraz firmową torebkę.

 

7. Czy mogę wysłać biżuterię jako prezent z dedykacją?

Przechodząc do koszyka przed dokonaniem płatności można wybrać opcję “Wyślij jako prezent” oraz “Dedykacja”. Wyślemy pięknie opakowany towar jako prezent a rachunek prześlemy na Twój adres. W polu tekstowym pod opcją “Dedykacja” można wpisać treść liściku, który załączymy do prezentu.

 

8. Czy mogę zasięgnąć informacji na temat produktu, których nie ma w opisie?

Doskonale wiemy, jak ważne jest kompetentne komunikowanie się z klientem i zrozumienie jego potrzeb. Staramy się, aby Klienci mogli korzystać z naszej pomocy i doświadczenia w możliwie najszerszym zakresie. W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie oraz dodatkowych zdjęć prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected]

 

9. Z kim mam się skontaktować, jeśli potrzebuję porady przy wyborze produktu lub mam dodatkowe pytania?

Nasze Biuro Obsługi Klienta służy pomocą i radą nawet w najbardziej nietypowych i skomplikowanych sytuacjach.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 17:00 oraz w sobotę w godz. 9:00 – 13:00 za pośrednictwem następujących kanałów wsparcia:

(+48) 33 300 10 20
phone(+48) 698 711 111
[email protected]

 

10. Skąd mam mieć pewność że oferowana biżuteria jest autentyczna?

Cały asortyment sklepu posiada cechy probiercze obowiązujące dla srebra i złota na terenie Rzeczpospolitej zatwierdzone przez uprawnione do tego organy.

 

II. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

1. Jakie formy płatności akceptujecie?

PŁATNOŚĆ NA MIEJSCU
Zapraszamy do zakupów w siedzibie firmy.
GaleriaJubilerska.pl, ul. Karpacka 24b/15, 43-300 Bielsko-Biała

PRZELEW KRAJOWY
Dane firmy: GaleriaJubilerska.pl, ul. Karpacka 24b/15, 43-300 Bielsko-Biała
Nr rachunku mBank : 71 1140 2004 0000 3402 4678 5222

PRZELEW ZAGRANICZNY

Nazwa firmy: GaleriaJubilerska.pl
Ulica: Karpacka 24b/15
Kod pocztowy: 43-300
Miasto: Bielsko-Biała
Nazwa i adres banku: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Mickiewicza 10, 90-050 Łódź, Poland
Nr rachunku: PL71 1140 2004 0000 3402 4678 5222. 
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

SZYBKIE PŁATNOŚCI PAYU

Szybkie płatności za pomocą platformy PayU. Polecamy ten sposób płatności, ponieważ płatność jest widoczna na naszym koncie natychmiast, dzięki czemu od razu możemy przystąpić do realizacji zamówienia.

RATY PAYU
Platforma PayU umożliwia zakup towarów online na raty.

Szczegóły: https://www.payu.pl/payu-raty-dla-Ciebie

PRZEKAZ POCZTOWY

Ważne, by w tytule przekazu wpisać nr zamówienia.
Dane firmy: GaleriaJubilerska.pl ul. Karpacka 24b/15 43-300 Bielsko-Biała

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Możesz zapłacić za swoje zamówienie gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera.

PAYPAL
Płatność Paypal jest widoczna natychmiast, dzięki czemu od razu możemy przystąpić do realizacji zamówienia. Polecamy ten sposób płatności szczególnie przy zamówieniach międzynarodowych.
W przypadku płatności Paypal do kwoty zakupu należy doliczyć +5%.

Adres do rozliczeń płatności Paypal: [email protected]

 

2. Czy wysyłacie towar natychmiastowo w dniu zapłaty?

Jeżeli dostępność produktu to "natychmiastowa wysyłka" i płatność za zamówienie jest widoczna na naszym koncie bankowym przed godziną 12:00, to wysyłka zakupionego towaru następuje tego samego dnia do godziny 17.00.

 

3. Czy mogę śledzić zamówienie złożone na stronie internetowej?

Informacje o nadaniu przesyłki, wraz z linkiem do śledzenia przesyłki online zostaną przesłane na wskazany w zamówieniu adres mailowy.

 

4. Jakie są koszty wysyłki?

PRZESYŁKI KRAJOWE

Dla zamówienia o wartości do 99 zł:

Kurier DHL(czas dostawy od momentu wysyłki to maksymalnie 24 godziny)
Płatność z góry kurier – 14,99 zł
Płatność z góry punkt odbioru – 12,99 zł
Płatność przy odbiorze – 30 zł
Przeadresowanie przesyłki – 20 zł


Paczkomat INPOST – 9,99 zł
Płatność przy odbiorze Paczkomat INPOST – 14,99 zł

Dla zamówienia o wartości 100 - 500 zł:

Kurier DHL (czas dostawy od momentu wysyłki to maksymalnie 24 godziny)
Płatność z góry kurier – 12,99 zł
Płatność z góry punkt odbioru – 9,99 zł
Płatność przy odbiorze – 20 zł
Przeadresowanie przesyłki - 20 zł


Paczkomat INPOST – 7,99 zł
Płatność przy odbiorze Paczkomat INPOST – 12,99 zł

Dla wartości zamówienia powyżej 501 zł: WYSYŁKA GRATIS

Przeadresowanie przesyłki - 20 zł

Dla wartości zamówienia powyżej 6500 zł: 

Wysyłka wyłącznie po wpłacie z góry na konto kurierem gratis!


PRZESYŁKI ZAGRANICZNE (tylko płatność z góry)

Kurier DHL ( czas dostawy):
- 40 zł: Niemcy ( 2 dni )
- 70 zł: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry ( 3-5 dni )
- 80 zł: Wielka Brytania ( 3-4 dni )
- 120 zł: Bułgaria, Chorwacja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Włochy ( 3-6 dni )

 

5. Czy przesyłka jest ubezpieczona i czy ubezpieczenie jest zawarte w jej cenie?

Przesyłka krajowa jest ubezpieczona na całą wartość zamówienia i jest to zawarte w podanej cenie wysyłki.
Przesyłka zagraniczna nadawana jest jako list polecony wartościowy z ubezpieczeniem dla krajów uczestniczących w wymianie listów z zadeklarowaną wartością. Pozostałe przesyłki nadawane są bez dodatkowego ubezpieczenia.

 

III. ZWROT, WYMIANA I REKLAMACJA

1. Czy mogę odesłać towar za zwrotem kosztów?

1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy w zakresie zamówień na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi Towaru, a szczegółowe zasady realizacji prawa odstąpienia od umowy przedstawione są w Załączniku numer 1 do Regulaminu. Konsument zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie koszty zwrotu Towaru do Galerii Jubilerskiej.
2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30.05.2014 roku o Prawach konsumenta, w szczególności w sytuacji, gdy przedmiotem umowy jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb, a także w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówienia Towaru o indywidualnie określonych przez Klienta jego właściwościach (zamówienia specjalne) oraz w przypadku zakupów dokonywanych w Sklepie Stacjonarnym (przy jednoczesnej obecności stron). Biżuteria grawerowana jest uznawana jako przedmiot wykonany na specjalne zamówienia klienta, czyli nie podlega zwrotowi.

 

2. Jak mogę wymienić towar?

1. Zakupiony Towar może podlegać wymianie na inny w ciągu 30 dni od daty zakupu.
2. Wymiana Towaru dotyczy wyłącznie biżuterii nieużywanej, po uprzednio wyrażonej zgodzie Galerii Jubilerskiej.
3. Postanowienia pkt. IX 1 i 2 nie dotyczą zamówień specjalnych, w tym ekspresowych.
W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę kontaktować się mailowo na adres info@galeriajubilerska.pl

 

3. Jak mogę złożyć reklamację?

1. W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług, reklamacje można zgłaszać wyłącznie na specjalnie przeznaczony do tego adres mailowy [email protected]. Konsultant nie jest upoważniony do udzielania informacji na temat reklamacji.
2. Galeria Jubilerska jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili oraz z tytułu zgodności towaru z umową.

3. W przypadku zgłoszenia roszczeń z tytułu rękojmi i z zgodności towaru z umową, zakupiony Towar należy odesłać na adres Sklepu Stacjonarnego wraz z certyfikatem autentyczności (nieobowiązkowe), kopia dowodu zakupu oraz opisem reklamacji.
4. Ingerencja zewnętrzna w Towar (naprawy dokonywane samodzielnie lub przez inne osoby nieposiadające odpowiednich kwalifikacji) może być powodem odmowy uwzględnienia roszczeń z tytułu zgodności towaru z umową.
5. Po otrzymaniu reklamacji reklamowanego towaru Galeria Jubilerska rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i prześlę klientowi odpowiedź na wskazany przez niego adres pocztowy lub poczty elektronicznej. Brak ustosunkowania się do zgłoszonej reklamacji w wyżej określonym terminie uważa się za uwzględnienie reklamacji. Dla zachowania terminu wystarczające jest nadanie pisma pocztą. W przypadku uwzględnienia reklamacji zostanie ona zrealizowana w terminie 14 dni od podjęcia decyzji o jej zasadności.
6. Gwarancja jest udzielona tylko w przypadku, gdy wraz z wydaniem towaru zostanie wydany dokument gwarancji i tylko na warunkach w tym dokumencie określonych.

 

4. Na jaki adres odesłać paczkę i  co powinna zawierać przesyłka?

1. Przypominamy, że biżuteria używana nie podlega zwrotowi.
2. Prosimy zaadresować paczkę na: GaleriaJubilerska.pl ul. Karpacka 24b/15 43-300 Bielsko-Biała
3. Do przesyłki prosimy dołączyć cały zestaw zamówienia tj. opakowanie firmowe, torebkę firmową, folię zabezpieczającą biżuterię oraz certyfikat autentyczności i paragon fiskalny.
Jeżeli nie posiadasz paragonu fiskalnego to dołącz kopię potwierdzenia zapłaty za biżuterię.
4. Informujemy, iż zwrotu można dokonać w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty podpisania umowy kupna sprzedaży na odległość. 
5. Do paczki z biżuterią prosimy dołączyć pismo o odstąpieniu od umowy dostępne pod linkiem: >ODSTĄPIENIE OD UMOWY<
Pouczenie dla Konsumenta o prawie odstąpienia do umowy dostępne pod linkiem >POUCZENIE<
6. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od daty odbioru Państwa przesyłki.

 

IV. USŁUGA GRAWEROWANIA

1. Na jakich przedmiotach można wykonać grawer?

Grawer wykonujemy na przedmiotach o płaskiej powierzchni, które mają zaznaczoną opcje grawerowania w polu informacji o produkcie. Do niektórych przedmiotów nieposiadających takiej powierzchni możliwe jest dopięcie lub dolutowanie blaszki, na której zostanie umieszczony grawer. Jest to opcja dodatkowo płatna. W celu uzyskania informacji odnośnie dostępności grawerowania, prosimy o kontakt mailowy na[email protected]

 

2. Ile znaków mogę wygrawerować?

Przed ostatecznym podaniem treści graweru prosimy o dostosowanie liczby znaków do wielkości przedmiotu, tak by grawer był czytelny. Im więcej znaków tym mniejsza czcionka i mniejsza czytelność graweru.
Orientacyjne ilości znaków:
COSMO COLLECTION – możliwość graweru z dwóch stron – ok. 20 znaków na stronie.
CANDY COLLECTION – możliwość graweru z dwóch stron – ok. 8-10 znaków / str.; wyjątkiem jest koniczynka – ok. 2-5 znaków.
BRANSOLETKI ZILOU – możliwość graweru z dwóch stron – ok. 20-25 znaków / str.
Odnośnie pozostałych przedmiotów prosimy o kontakt mailowy[email protected]

 

3. Czy można wykonać grawer na pierścionku lub obrączce?

Grawer na pierścionkach jest możliwy pod warunkiem, że pierścionek ma szeroką obrączkę. W przypadku, kiedy nie ma ona szerokości minimum 2,5mm nie będzie możliwości uzyskania wystarczającej czytelności grawera.
Grawer na obrączkach ślubnych wykonujemy czcionką ozdobną i pogrubioną. W niektórych przypadkach istnieje możliwość graweru na zewnętrznej części obrączki.

 

4. Jaką czcionkę wybrać na grawer?

Sprawdzonymi, czytelnymi i dobrze wyglądającymi czcionkami są Monotype Corsiva i Times New Roman. Polecamy także czcionkę Edwardian Script, niemniej należy pamiętać, że jest to czcionka ozdobna i dobrze prezentuje się przy inicjałach bądź grawerze pojedynczych liter, jest natomiast nieczytelna przy pełnych słowach czy datach. Podając treść graweru warto zwrócić uwagę czy nie zawiera ona błędu, czy litery drukowane są użyte celowo (litery drukowane zajmują więcej miejsca), oraz na której stronie przedmiotu ma być umieszczony grawer.

 

5. Czy mogę wygrawerować znak specjalny lub grafikę?

Grawer liter i cyfr wykonujemy dla naszych klientów bez pobierania dodatkowych opłat. Odpłatny jest natomiast grawer znaków specjalnych (serduszka, nieskończoności, itp.), jak i grawery grafik, zarysów zdjęć. Pytania dotyczące graweru prosimy kierować na adres [email protected]

Każda usługa grawerowania opóźnia wysyłkę biżuterii.

 

V. DOMOWE SPOSOBY CZYSZCZENIA BIŻUTERII

1. Pasta do zębów
Zabrudzoną biżuterię szorować najzwyklejszą pastą do zębów. 

2. Papka z popiołu papierosowego
Należy wymieszać popiół z papierosa z wodą aż powstanie papka.

3. Gorąca kąpiel na plater lub srebro
Zaśniedziałe platery i srebra moczymy kilkanaście minut w gorącej kąpieli, w której skład wchodzą: 3 litry wody, 5 łyżek octu i 4 łyżki sody oczyszczonej. Po wymoczeniu biżuterię płuczemy w zimnej wodzie i osuszamy delikatną ściereczką.

4. Sok z cebuli do złota
Biżuterię złotą: łańcuszki i bransoletki należy posmarować sokiem z cebuli. Po kilku godzinach wypolerować biżuterię szmatką.

5. Płatki mydlane i soda
Zabrudzoną biżuterię wykonaną w całości bez kamieni wkładamy do słoiczka, zalewamy ciepłą wodą z dodatkiem płatków mydlanych i sody. Zamknięty słoik potrząsamy przez kilka minut. Następnie wyjmujemy biżuterię, płuczemy w ciepłej wodzie, suszymy i polerujemy suchą szmatką.

6. Czyszczenie srebra
Kredę należy rozbić tak, aby powstała mączka, następnie dodać spirytus i pozostawić na ok. 30 minut. Po odczekaniu polerować miękką szmatką, nasączoną roztworem. Następnie przemyć ciepłą wodą z mydłem i z dodatkiem amoniaku lub soku z cytryny. Wypłukać czystą wodą i wypolerować irchą.

7. Kamienie szlachetne
Brylanty, szafiry i rubiny oprawione w złoto wystarczy od czasu do czasu wypolerować miękką szmatką. Można też użyć do tego wody z mydłem i delikatną szczoteczkę. Po wyczyszczeniu wypłukać i osuszyć.

8. Korale i turkusy
Myjemy w letniej wodzie z odrobiną sody oczyszczonej. Korale należy przechowywać osobno w drewnianym lub tekturowym pudełku. Nie należy zamykać w blaszanych zamkniętych pudełkach! Po umyciu należy przetrzeć je szmatką nasączoną oliwą i terpentyną, a następnie wypolerować irchą.

9. Korale i perły
Korale i perły aby utrzymały swoje naturalne piękno powinno się jak najczęściej nosić, gdyż dzięki zetknięciu ze skórą zachowują swoje piękno. UWAGA!!! Pereł nie należy spryskiwać perfumami I lakierem do włosów. W razie takiego następstwa należy je natychmiast starannie przetrzeć. Perły naturalne najlepiej oddać do czyszczenia w profesjonalnym zakładzie jubilerskim.

10. Kość słoniowa
UWAGA!!! Kość słoniowa nie znosi wahań temperatury, wilgoci i braku światła. Dobrym sposobem czyszczenia kości słoniowej jest zamoczenie jej na kilka godzin w mleku a następnie suszenie na słońcu, tak aby wybielała. Można też zamoczyć ją w wodzie z mydłem i czyścić miękką szczoteczką. Kość słoniową polerujemy roztworem terpentyny (rozcieńczamy ją 10-krotnie) i kładziemy na słońcu do wybielenia.

11. Nikiel
Miesza się ucierając 50g ziemi okrzemkowej, 10g magnezji palonej, 40g czerwieni paryskiej. Po utarciu proszek przesiewa się przez gęste sito.

12. Aluminium
Miesza się ucierając 40g magnezji, 60g kredy. Po utarciu proszek przesiewa się przez gęste sito.

13. Miedź i mosiądz
Miesza się ucierając 20g ziemi okrzemkowej, 10g czerwieni paryskiej i 20g kamienia winnego. Po utarciu proszek przesiewa się przez gęste sito.

UWAGA! Biżuteria z jakiegokolwiek rodzaju kamieniami nie może mieć kontaktu z cieczą! 

VI. DLA PRAWIDŁOWEJ PIELĘGNACJI BIŻUTERII NIE NALEŻY!:


Nie należy zgniatać biżuterii, również nie należy zginać i zwijać łańcuszków, gdyż grozi to trwałym odkształceniem i zniszczeniem biżuterii.

Nie należy wystawiać biżuterii na działanie detergentów, więc zdejmujemy ją przed każdym myciem i pracami domowymi.

Szczególnie w przypadku pereł należy unikać kontaktu z wodą.


Szczególnie biżuterii koralowej nie należy przechowywać w metalowym pudełku.

Nie należy narażać biżuterii na odkładanie się brudu i kurzu. Oferujemy specjalne pudełka na biżuterię oraz szmatki do jej polerowania.

Nie należy narażać szczególnie powierzchni pozłacanych i rodowanych na ścieranie.